Monday, January 6, 2014

Tere!

       Alustuseks peakski kirjutama natuke endast. Minu nimi on Katri-Helena ja olen 22-aastane. Õpin hetkel ülikoolis ja tegelen igapäevaste asjadega. Enamuse ajast elan ma Tartus kuid vahest ka Tallinnas. Mulle meelib kokata ja nokitseda. Ma armastan loomi ja olen üldse üks väga isevärki looduslaps.Näiteks väiksena juba ajasin "oma asja". Minu lasteaed asus kodule lähedal ja ema saatis mu uksest välja ja jälgis akna pealt, et ma ilusti kohale jõuaks. Aga ma jäin alati lasteaeda hiljaks sest korjasin lehti kimpu ja puuoksi kingitusteks. Oma viimased oksakesed korjasin ma veel see sügis. Aga need emale vaasi ja lasin isegi kuldse spreyga üle. Mõtteid keerleb peas palju ja alati ei tule nende realiseerimine hästi välja, sest olen ka väga kannatamatu ja tahan siis kõike KOHE ja RUTTU. Aga noh...mõte loeb ja eks ma proovin end parandada.
     Kuid pikka juttu pole vaja, seega...

No comments:

Post a Comment