Thursday, January 23, 2014

Peppermint love

   Ma armastan piparmünti. Piparmündi teed, piparmündi jäätist, piparmündi kakaod, piparmündi lattet, piparmündi lõhna, piparmündi nätsu, piparmündi kommi, piparmündi shokolaadi ja neid asju võibki loetlema jääda.
  Mulle väga meeldib ka Eesti looduskosmeetika firma JOIK. Just seetõttu, et tunnen igas tootes looduslikku puhtust. Mulle meeldib, et ma saan toetada eesti ettevõttet ja olla kindel, et ma ei määri endale peale mingit keemiat täis topitud tooteid. Nende stiil on minimalistlik ja samas väga luksuslik. Tooted on pakendatud musta kartongi ja kirjad hõbedaselt. Ei mingid kirjumirjusid pilte. KÕIK tooted lõhnavad värskelt ja looduslikult.
  Mul on nende tooteid päris palju aga kuna teemaks on piparmünt siis räägin vaid neist kolmest, mis olen endale haaranud. Küünal, huulebalsam ja näomask.
    Nagu ikka on JOIKi küünal väga intensiivse lõhnaga. Küünla nimi on Magus piparmünt, kahjuks seda viimast on vähem ja magusust rohkem. Iseenesest väga mõnus, kuid igatsen rohkem sellist piparmündi tee lõhna. Praegu lõhnab see nagu Kalevi piparmündi komm (ma ei tea, kas seda enam toodetakse, aga seest roheline ja pakend oli lahti keeratav ja lilla ja hiljem pakend tehti ka roheliseks, kui ma ei eksi).  Kahjuks selle lõhnaga küünalt on raske leida poodidest, kunagi ammu sain Tallinnas Kristiine keskuse apteegis seda nuusutada ja paljusi teisi, mis näiteks Kaubamajas pole. Kui nüüd keegi asjapulk loeb siis tooge ikka rohkem erinevaid JOIKi küünlaid poelettidele näiteks Õnnelik õun, Värske melon, Piibeleht, Maasikad ja vahuvein jnejnejne. Olen umbes aasta aega nende lummuses olnud ning poelettidel pole valik muutnud.
   Vot näomask on küll hea. Kuskilt lugesin, et kellegi nahka kuivatas. Minu oma küll mitte. Nii mõnusalt piparmündine, et võtab isegi silmad vesisemaks ja kuidagi värske ja külm tunne tuleb. Maha pestes jääb see värskus püsima ja minu ülikuivale nahale teeb pai. Ainuke miinus on see, et kas ma ei oska seda segu korralikult valmistada või lihtsalt midagi valesti. Õpetuses seisab, et tuleb teha segu 1:1 ehk siis 1 supilusika täis pulbrit segada 1 supilusikatäie veega. Kui ma teen täpselt nii siis tuleb väga pudi ja siis sobiks see segu pigem näo koorimiseks. Lisan alati vett juurde, kuid kui mask kuivama hakkab pudiseb seda igale poole. Aga eks see on loodusliku toote võlu ja valu. Kui ma tahaks maski, mis ei pudiseks peab vist olema teise koostisega või teine variant keemiat täis pandud.
   Kolmandaks huulebalsam. See on ÜLIMÕNUSA lõhnaga. Ja see õrnalt kihisev tunne, mis hetkeks huuletele jääb on samuti taevalik.  Suur pluss on minu jaoks huulebalsami pakend. Et ei ole paks topsik või see tavaline huulepulk. Just selline ilus õhuke topsikuke teebki sellest minu igapäevase sõbra. Saan panna ilusti jope taskusse ilma, et see välja punnitaks. Mina hetkel pole näppupidi sinna sisse pidanud ka minema, sest lükkan kaane pealt ja hõõrun huultele. Ja seda tänu õhukesele pakendile jälle. Olen seda juba päris kaua kasutanud ja minu kui huulebalsami sõltlase üks lemmiktoode kindlasti. Mul on neid kaks tükki, sest üks kadus korraks ära nagu ikka ning ma muidugi nutsin seda taga ja siis armas Talis rõõmustas uuega samal päeval kui eelmine välja ilmus.

No comments:

Post a Comment