Monday, January 20, 2014

Ilupostitus

Seekord väike ilupostitus. Tutvustan oma seekordseid küüsi .

Ma pole väga suur punaste lakkide fänn aga see küünelakk on mu üks lemmikuid. Just see oranžikas toon punases on mõnus.  Lisaks avastasin selle imeilusa sädeleva laki. Panengi pildi küünelakkidest, mis ma kasutasin.


Alus-ja pealislakina kasutan nagu ikka Merineiu sarjast. Need on lihtsalt suurepärased. Teen neist kunagi lausa eraldi postituse. Punane lakk on siis Maybelline colorama küünelakk nr 15. Nagu ma ülalpool mainisin võlub see ornžikas toon. Colorama küünelakid on alati värviküllased ja ilusad ning ei murene. Oma sädeleva küünelaki katsin alt samuti Colorama kuldse küünelakiga nr 54. Katsin kahe kihi Loreali white gold küünelakiga. Üldiselt see viimane lakk ei vaja alla värvilakki, kuid arvasin, et siis jääb kuldsem helk. Ja jäigi :)

1 comment:

  1. ma loen ja mõtlen ning sooviksin ka blogi hakata pidama? kas sa oled otsustanud, mis teemadele rohkem keskenduma hakkad? ma ise ei oska teemat valida :/

    ReplyDelete