Monday, January 13, 2014

Mida ma kogun?

   Väiksena kogusin ma vist kõike. Ma ei tahtnud mitte midagi ära visata, seega kõik riiulid olid rämpsu täis. Näiteks kive. Käisin korjasin igalt poolt mererannast kruusahunnikuni. Kõik tõin koju ja panin kapi peale. Mul oli terve riiul, kus siis neid sättisin. Üks hetk ma ei mäleta kuidas aga sain neist lahti. Ema vist sättis need lillepotti.
    Kuna mul oli komme, et mitte midagi ei tohi ära visata siis jäid rahakoti vahele ka kinopiletid. Kui neid oli juba liiga palju tekkinud siis kogusin ühe kotikese sisse. Nüüdseks on need ühte karpi kogunenud. Seega on mul kogutud terve hunnik kinopiletid. Ja see on nüüd ainuke, mida ma kogun.
Kõige rohkem olen ma külastanud Cinamoni. Neil olid varem sellised kõvad väikesed piletid, nüüd on nad üle läinud tavalisest õhukesest paberist piletite peale ja kahjuks teks ei taha sellistel eriti peal püsida. Ma vaatan, et kõige vanem pilet on vist 2004 aastast ja filmiks oli Polaareksperess. Kinoks oli ekraan ja istusin rida 7 ja koht 7. Mul oli komme varem kirjutada pileti taha, et kellega vaatamas käisin. Seda filmi käisin vaatamas oma endise klassiõe Kristaga. Kui loed , siis tervitan! Kahjuks see pilet on peaaegu täielikult oma teksti kaotanud. On näha vaid väga õrnalt. Mõelda vaid, et see pilet on 9 aastat vana. Kui ma poleks seda välja arvutanud mõtleksin, et see oli vaid mõni aastake tagasi.
Vanematest piletitest on alles näiteks Madagaskar (2005), Hr ja Pr. Smith (2005, Jääaeg 2 (2006), Geisha memuaarid (2006), Kariibimere piraadid: Surnud mehe aardekirst (2006) jne.
    Kahjuks on paljud piletid ostetud interneti teel ja välja prinditud, neid ma väga alles ei hoia.Ma loodan, et tint püsib piletite peal, et saaks vähemalt 9 aasta pärast jälle neid vaadata.
Ja kuna ma olen suur kinofänn siis tõenäoliselt tuleb siia filmipostitusi ka hoogsalt :)


No comments:

Post a Comment